דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איזה לקוחות הבנק רוצה 

מאת    [ 26/07/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 2009 פעמים ]

המוח שלנו חושב קדימה, במסגרות של עצמנו, ואם קושי להסתכל קצת מעבר.

במהלך עבודתי השוטפת עם עסקים קטנים, בינוניים וגדולים גם יחד אני נתקל בבעיה של נותני השירותים לבתי העסק כגון: עורכי דין, רואה חשבון, הנהלת חשבונית חיצונית, וסוכן ביטוח.

בדרך כלל התשובות שאני נתקל בהם כאשר אני שואל לבעלי התפקידים החיצוניים בתחומים שהזכרתי אומרים לי, זה חבר שלי, אני עובד איתו שנים, הוא גם לקוח שלי, אני עושה איתו מילואים וכ"ד. בדרך כלל אף פעם לא קיבלתי תשובה "אני מרוצה מהשירות שלו כי השירות הוא טוב, חדשני, ייחודי" או כול הערה מקצועית ששווה התיחסות רצינית.

מצד שני כמעט ברוב העסקים הקטנים, הבינוניים אני נתקל בנותני השירותים שהזכרתי ובעיקר אצל רואי החשבון או המשרדים להנהלת החשבונות, כאשר הלקוח שבוי בידיהם, דוחות לא מוגשים בזמן, בלאגן בתחום הנהלת החשבונות, חוסר מתן פתרונות חשבונאים או התקדמות בהעברת חוקים חדשים, פגישות שמקיימים רואי החשבון עם הלקוחות שלהם פעם בשנה או אולי פעמיים בשנה לצורך הגשת מאזן...וזהו!!!

כ-יועץ עסקי תמיד רציתי שהלקוחות שלי יהיו חלק ממשרד גדול של רואי חשבון והנהלת חשבונות בדיוק כמו החברות הגדולות, המחויבות להגיש מאזנים רבעוניים, כאשר רמת השירות של משרד רואי החשבון יוכל לתת הרבה יותר ממה שנותנים היום משרדי הנהלת החשבונות ורואי החשבון.

העולם העסקי כול כך התקדם והאפשרויות כול כך רבות, ומאחר ולבעל העסק או החברה אין את הזמן לבדוק את החוקים החדשים, ההטבות, האפשרויות, המימון, הניהול של העסק יוכל משרד גדול על כול מחלקותיו ללוות את העסק.

כמי שנותן ייעוץ עסקי הופתעתי עד מאד כי ברשימת חמשת המשרדים הגדולים בישראל המעסיקים למעלה מ-1000 עובדים, יש רצון ומוטיבציה לקלוט גם לקוחות קטנים עם פעילות עסקית קטנה במחירים סבירים לחלוטין וברמת שירות שאין שנייה לה.

הופתעתי ושמחתי, שמחתי שיש מענה ופתרון לכול כך הרבה עסקים הסובלים מבלי לדעת בכלל שהם סובלים ויש להם את האפשרויות להתנהל עם משרדים גדולים, מנוסים, וטובים.

יותר מזה כ-יועץ אסטרטגי אני רואה את האפשרות כי משרדים גדולים שכאלה עם אלפי לקוחות יוכלו לקדם לקוחות קטנים בחיבור עם בעלי עסקים או חברות אחרות קטנות כגדולות המתנהלות תחת אותו ביית של משרד גדול.

יותר מזה, גם לאחר שהעברתי לקוחות למשרדים גדולים וראיתי את רמת השירות, ויכולות המשרד זה דרבן אותי יותר להעביר לקוחות ממשרדים קטנים למשרד אחד גדול עם כול השירותים.

אנו נמצאים בתקופה אחרת, אנו חייבים כבעלי עסקים להיות מעודכנים וניזונים מחדשנות, לצערי הרב חדשנות כזאת יכולה לבוא רק מקבוצה עסקית גדולה ולא מרואה חשבון קטן.

דורון עמית הינו יועץ עסקי,שיווקי,מכירתי...יועץ וגם מלווה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב